Ζήτησε συγγνώμη για την κακοκαιρία Ελπίδα …η αντιδήμαρχος!

καλυμμένος από χιόνι δρόμος στα ΜελίσσιαΣτο δημοτικό συμβούλιο τις 7/2 με θέμα τον απολογισμό της Δημοτικής Αρχής για τη διαχείριση της κακοκαιρίας “Ελπίδα”,  η πλειοψηφία των παριστάμενων συμβούλων ανέδειξαν τα λάθη, τις ανεπάρκειες  και τις ευθύνες στη διαχείριση της κακοκαιρίας από την Δημοτική αρχή.

Η Δήμαρχος κα Κεχαγιά, η οποία δεν παρέστη δια ζώσης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, έκανε εξ αποστάσεως έναν απολογισμό, όπου επανέλαβε ουσιαστικά τις τοποθετήσεις της των προηγούμενων ημερών ενώ αναγνώρισε την ανάγκη αλλαγής του σχεδιασμού του Δήμου.

Στην Πεντέλη Πόλη Πρότυπο θεωρούμε ότι η μη αυτοπρόσωπη συμμετοχή της ίδιας της Δημάρχου ώστε να αναλάβει την ευθύνη που κύρια της αναλογεί και να ζητήσει συγνώμη για τα δεινά που υπέστησαν οι πολίτες (σε συνέχεια της κυβερνητικής διαχειριστικής ανεπάρκειας) αποτελεί ύβρη προς τους πολίτες και το ίδιο το Δημοτικό Συμβούλιο και οδηγεί τους πολίτες να συνεχίσουν να αισθάνονται ανασφαλείς σε ότι νέο καιρικό ή άλλο κρισιακό φαινόμενο προκύψει.

Από την παράταξή μας υπήρξε πολυπρόσωπη παρουσία μελών μας στο δημοτικό συμβούλιο, ενώ ο επικεφαλής της Κώστας Βαρλαμίτης, στην τοποθέτηση του ανέδειξε τις σοβαρές αδυναμίες που έχει το υφιστάμενο σχέδιο πολιτικής προστασίας “ΒΟΡΕΑΣ“. Συγκεκριμένα:

Ø  Ανέφερε ότι το σχέδιο ήρθε έτοιμο από τη ΓΓ Πολιτικής Προστασίας και τον προηγούμενο πολιτικό προϊστάμενο της κ. Νίκο Χαρδαλιά και υιοθετήθηκε χωρίς να γίνουν προσαρμογές για τον Δήμο Πεντέλης με βάση τις ιδιαιτερότητες, το ανάγλυφο και τη συλλογική εμπειρία από προηγούμενες δεκαετίες.

Ø  Ανέδειξε ότι δεν υπάρχει στον υφιστάμενο σχεδιασμό κατηγοριοποίηση των καιρικών φαινομένων με κάποια κριτήρια, συγκεκριμένο πλαίσιο  ποσοτικών και χρονικών στόχων που πρέπει να επιτευχθούν και ιεράρχηση τους με βάση ειδικά κριτήρια και των αντίστοιχα αναγκαίων για την επίτευξη τους πόρων σε ανθρώπους και εξοπλισμό.

Ø  Ανέδειξε την απουσία ή την ανεπάρκεια συνεχούς και real time ενημέρωσης των πολιτών για την εξέλιξη των επιχειρήσεων των δυνάμεων του δήμου (υπηρεσιακών παραγόντων, εργαζομένων και εθελοντών).

Ø  Ανέδειξε την λογική του παραγοντισμού που επικρατεί και διαιωνίζεται λόγω της ανεπάρκειας λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου υποδοχής των αιτημάτων πολιτών το οποίο ουσιαστικά τους αναγκάζει να προσπαθούν να έρθουν σε επικοινωνία με τη Δημοτική αρχή (δήμαρχο,  αντιδημάρχους,  δημοτικούς συμβούλους) για να έχουν κάποια υποστήριξη, ως προσωπική εξυπηρέτηση και χάρη.

Ø  Επισήμανε ως ανεπαρκείς τους χειρισμούς της Δημοτικής Αρχής σε όλα τα επίπεδα σχεδιασμού, προετοιμασίας και διαχείρισης.